+ 371 26228085

+ 371 66001045

P. - Pk. 10:00 - 18:00

Izdrukāt vai saglabāt PDF formātā

 

 

AVIOBIĻEŠU REZERVĒŠANAS ONLINE-SISTĒMAS BODE.LV
LIETOŠANAS NOTEIKUMI

 

rev. 20190716-A

 

1.     DEFINĪCIJAS

1.1.    Aģentūra – SIA "ALANI", vienotais reģistrācijas numurs: 40103407265, PVN maksātāja numurs: LV40103407265; juridiskā adrese: Stūres iela 9-64, Rīga, LV-1055, Latvija; biroja adrese:  Kr.Barona 88/1-114d, Rīga, LV-1001, Latvija; tālr.: +371 66001045, +371 26228085; e-pasta adrese: bode[at]bode.lv.

1.2.    Bagāža – pasažiera personiskais īpašums, kas tiek pārvadāts ar gaisa kuģi saskaņā ar Pasažiera un Pakalpojuma sniedzēja bagāžas pārvadāšanas līgumu.

1.3.    Biļete – Pasažiera un Pārvadātāja līguma par aviopārvadājumu noslēgšanas apstiprinājuma dokuments, kas dod Pasažierim tiesības lidot aviobiļetē norādītajā maršrutā ar norādītās aviokompānijas reisu.

1.4.    Klients – fiziska un/vai juridiska persona, kas rezervē un iegādājas tūrisma pakalpojumus (biļeti lidojumam un saistītus papildu pakalpojumus) Aģentūras Vietnē.

1.5.    Vietne – tīmekļa vietne BODE.LV, kurā ir izvietota regulāro lidojumu aviobiļešu rezervēšanas tiešsaistes sistēma, ko apkalpo Aģentūra.

1.6.    Pakalpojuma sniedzējs – tiešais tūrisma pakalpojuma sniedzējs; pasažieru aviopārvadājumu gadījumā – aviokompānija.

1.7.    Pasažieris – fiziska persona, uz kuras vārda un uzvārda tiek rezervēta un iegādāta Biļete.

1.8.    Tūrisma pakalpojums – Vietnē BODE.LV rezervēšanai piedāvāts ar tūrismu saistīts pakalpojums, t.sk. aviopārvadājums un ar to saistītie pakalpojumi.

 

2.     VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI

2.1.    Jebkuras Vietnes sadaļas, kā arī BODE.LV rezervēšanas sistēmas, izmantošana no Klienta puses nozīmē, ka viņš piekrīt šiem Lietošanas noteikumiem.

2.2.    BODE.LV rezervēšanas sistēma ir izstrādāta ar mērķi atvieglot lietotājam iepazīšanās procesu ar regulāro aviopārvadājumu piedāvājumiem, kā arī sniegt iespēju patstāvīgi norezervēt un noformēt tikai elektroniskās aviobiļetes un tikai tiešsaistē.

2.3.    BODE.LV rezervēšanas sistēma ir dinamiska sistēma, kuras komponenti var jebkurā brīdī tikt izmainīti vai papildināti, sakarā ar to lietotājam tiek piedāvāts izmantot rezervēšanas sistēmu režīmā „kā ir”. Aģentūra neuzņemas pret lietotāju nekādu atbildību sistēmas un tās komponentu pilnīgas vai daļējas darbnespējas gadījumā kādā laika posmā, kā arī ja lietotājam nav iespējams piekļūt sistēmai, vai viņam rodas jebkādi netieši vai tieši zaudējumi sakarā ar minētajiem apstākļiem.

2.4.    Klientu apkalpošanu veic Aģentūra un tās partneri.
Aģentūra sniedz konsultācijas pa tālruni tikai darba dienās, no 10:00 līdz 18:00.
Ārpus šī laika Klientam ir jāsūta pieprasījums uz Aģentūras e-pasta adresi.

2.5.    Aģentūras menedžeri nesniedz regulāro lidojumu aviobiļešu piemeklēšanas un/vai rezervēšanas pakalpojumus pa tālruni, pa elektronisko pastu vai klātienē Aģentūras birojā.
Tikai atsevišķos gadījumos un tikai pēc iepriekšējās vienošanās ir iespējama regulāro lidojumu aviobiļešu rezervēšana Aģentūras birojā Klienta iepriekš izvēlētajam virzienam un datumiem. Šajā gadījumā Aģentūra iekasē apkalpošanas maksu 20 EUR apmērā par vienu rezervāciju.

2.6.    Ja rezervēšana tiek veikta Vietnes sadaļā “ČARTERI”, stājas spēkā papildu noteikumi: “Rezervēšanas noteikumi čarteru lidojumu aviobiļetēm”, kas ir pieejami iepazīšanai pirms attiecīgā rezervācijas pieteikuma noformēšanas. 
Veicot čarteru lidojumu (šajā pantā iepriekšminēto “Noteikumu” izpratnē) aviobiļešu rezervēšanu Aģentūras birojā, papildu apkalpošanas maksa netiek iekasēta.

2.7.    Klients piekrīt, ka Aģentūra ievāc, sistematizē, uzglabā un citādi apstrādā rezervācijas noformēšanas procesā Klienta norādītus personas datus, kas nepieciešami vietas rezervēšanai uz reisa un Biļetes izrakstīšanai. Klients piekrīt arī tam, ka ievāktie dati tiek nodoti trešajām pusēm, kas saskaņā ar aviopārvadājuma līgumu ir saistītas ar Klienta rezervācijas izpildes mērķiem.
Dati tiek ievākti, apstrādāti un nodoti saskaņā ar Aģentūras “Privātuma un datu apstrādes politiku”, kas ir pieejama iepazīšanai Vietnē.

 

3.    KLIENTA UN PASAŽIERA TIESĪBAS UN PIENĀKUMI

3.1.    Klients ir tiesīgs izvēlēties aģentūru, kurā viņš vēlas veikt aviobiļešu rezervēšanu, balstoties uz ekonomiskiem apsvērumiem, personiskām preferencēm un citiem faktoriem.

3.2.    Klients ir tiesīgs iepazīties ar Aģentūras piedāvājumiem, noteikumiem un politiku, Pakalpojuma sniedzēja vispārīgiem noteikumiem un politiku Klienta izvēlētajam lidojuma variantam, kā arī konkrēta izvēlēta tarifa nosacījumiem pirms galīga lēmuma pieņemšanas par rezervācijas noformēšanu Aģentūras Vietnē un par tās apmaksu.
Pēc iepazīšanās ar iepriekšminēto informāciju, neskaidrību vai papildu jautājumu rašanās gadījumā, Klients var sazināties ar Aģentūras menedžeriem, nosūtot savu pieprasījumu uz e-pasta adresi vai zvanot pa tālruni.

3.3.    Klients var atteikties no noformētās rezervācijas jebkurā brīdī līdz tās apmaksai.
Ja Klients atsakās izpirkt biļeti, kurai ir uzlikta pagaidu rezervācija, lūdzam pēc iespējas informēt par to Aģentūru, lai tās menedžeri noņemtu pagaidu rezervāciju vēl pirms apmaksas termiņa iztecēšanas un atgrieztu biļeti brīvā pārdošanā.  

3.4.    Klients ir tiesīgs izvēlēties apmaksas veidu no dotajā brīdi un/vai dotajai rezervācijai piedāvātajiem.
Ja Klients vēlas mainīt apmaksas veidu, kuru viņš ir norādījis noformējot rezervāciju, uz citu, nav nepieciešams noformēt jaunu rezervāciju. Pietiek no jauna ienākt savas rezervācijas lapā, piespiest pogu-saiti “Apmaksāt šeit”, lapā, kas tiks atvērta, izvēlēties jaunu apmaksas veidu un apstiprināt savu izvēli.

3.5.    Klienta pienākums ir rūpīgi iepazīties pašam un iepazīstināt rezervācijā norādītus Pasažierus ar izvēlēto lidojuma variantu, īpašu uzmanību pievēršot reisu izlidošanas un ielidošanas laikiem, pārsēšanās laikiem, kā arī izlidošanas, ielidošanas un pārsēšanās lidostu nosaukumiem. Atcerieties, ka parasti reģistrācija lidojumiem sākas 2 stundas pirms un beidzas 45 minūtes pirms izlidošanas.
Ar papildinformāciju par konkrētu lidostu un aviokompāniju reģistrācijas nosacījumiem var iepazīties to mājaslapās.

3.6.    Klients apstiprina savu personīgo datu, kā arī Pasažieru datu, ko viņš ievada, strādājot ar BODE.LV rezervēšanas sistēmu, patiesumu un uzņemas visu atbildību par to precizitāti un pilnīgumu.
Jebkura Pasažiera personas datu maiņa pēc Biļetes izrakstīšanas noved pie rezervācijā saskaņoto tarifu zaudēšanas, jo, lai mainītu šos datus rezervācijā, vairumā gadījumu nepieciešams to atcelt un noformēt jaunu rezervāciju. Līdz ar to, Klients uzņemas visus iespējamos komercriskus (jaunās rezervācijas noformēšana, tarifa izmaiņas u.c.), kas saistīti ar viņa vainas dēļ veiktajām darbībām, kuras novedušas pie kļūdām un neprecizitātēm  Pakalpojuma sniedzējam iesniegtajos personas datos.

3.7.    Pasažiera vārdam un uzvārdam, ko Klients norāda rezervācijā, jāatbilst Pasažiera identitāti apliecinošajā un ceļojuma laikā izmantojamajā dokumentā norādītajam, ievērojot prasību izmantot tikai latīņu alfabēta burtus (bez garumzīmēm, mīkstinājuma zīmēm u.c. diakritiskām zīmēm).

3.8.    Īpaša uzmanība jāvelta norādot kontaktinformāciju (e-pasta adrese, tālruņa numurs), jo šī informācija tiks izmantota, lai informētu Klientu par rezervācijas statusu, papildu datu pieprasījumiem – Biļetes izrakstīšanai un/vai automātiskai reģistrācijai lidojumam veikšanai, elektronisko dokumentu nosūtīšanai, ziņošanai par lidojumu saraksta izmaiņām u.tml.

3.9.    Klienta pienākums ir nodrošināt saziņas iespēju saskaņā ar rezervācijā norādīto kontaktinformāciju, t.sk. elektroniskā pasta klienta iestatījumu pārbaude (vai tas nebloķē Aģentūras ziņojumus), kā arī periodiska elektroniskā pasta pārbaude līdz norezervēta pakalpojuma pilnīgai izpildei, lai savlaicīgi saņemtu Aģentūras ziņojumus.

3.10.  Klienta pienākums ir savlaicīgi informēt Aģentūru par elektroniskās biļetes vai iekāpšanas kartes nesaņemšanu.

3.11.  Klients uzņemas atbildību par savlaicīgu braucienam nepieciešamo dokumentu sagatavošanu. Klientam / Pasažierim ir jāiepazīstas ar visu to valstu, uz kurām viņš dodas, prasībām attiecībā uz dokumentu noformēšanu, kas nepieciešami izbraukšanai un iebraukšanai, kā arī tranzīta lidojumiem visa maršruta garumā, pārvietošanās pa visu maršrutu veikšanai, vīzu noformēšanas nepieciešamību, pasu derīgumu, pilnvaru vai citu bērnu izbraukšanai nepieciešamo dokumentu utt. noformēšanu, un jāpilda tās.
Aģentūru nenes atbildību par to, ka Klientam šīs prasības nav zināmas vai viņš tās neievēro.

3.12.  Pasažierim ir jābūt līdzi visiem dokumentiem un vīzām, kas nepieciešamas, lai ierastos plānotajā galamērķī, kā arī rezervācijā paredzētajām tranzītpieturām pa ceļam uz šo galamērķi.

 

4.     PAKALPOJUMA SNIEDZĒJA ATBILDĪBA UN PIENĀKUMI

4.1.    Pakalpojuma sniedzējs nes atbildību par savu pakalpojumu kvalitāti un to atbilstību norezervētajam tarifam.

4.2.    Pakalpojuma sniedzējs nes atbildību par Pasažieri un par viņa Bagāžas bojājumiem, aizkavēšanos vai nozaudēšanu.

4.3.    Pakalpojuma sniedzējs nes atbildību par lidojuma aizkavēšanos, tā atcelšanu vai izmaiņām lidojumu sarakstā.

 

5.     AĢENTŪRAS TIESĪBAS, ATBILDĪBA UN PIENĀKUMI

5.1.    Aģentūra negarantē Vietnē norādīto cenu izvēlētajam lidojumam, tā pilda starpnieka funkciju starp Klientu un Pakalpojuma sniedzēju.

5.2.    Visa informācija, kas attiecas uz lidojumu sarakstu, vietu esamību avioreisos, tarifiem un to pielietošanas noteikumiem, kā arī citiem piedāvājamo pakalpojumu sniegšanas nosacījumiem, tiek izvietota BODE.LV rezervēšanas sistēmā atbilstoši tiešo Pakalpojuma sniedzēju vai to pilnvaroto pārstāvju rezervēšanas sistēmās sniegtajai informācijai.
Aģentūrai, neraugoties uz kompetenci un Pakalpojuma sniedzēju rūpīgu atlasi, nav iespējas veikt totālu neatkarīgu Pakalpojuma sniedzēju sniegtās informācijas pārbaudi, un tā nevar garantēt neprecizitāšu pilnīgu neesamību. Sakarā ar ko Aģentūra nav atbildīga pret Klientu par jebkādiem kļūdainiem datiem par pakalpojumiem, tāpat kā par Klientam nodarīto kaitējumu vai zaudējumiem, kas radušies dēļ kļūdainās no Pakalpojuma sniedzējiem saņemtās informācijas.

5.3.    Pakalpojuma sniedzēji var mainīt jebkādus Vietnē BODE.LV un partneru vietnēs izvietotus piedāvājumus, cenas, kā arī pārdošanas nosacījumus bez iepriekšēja brīdinājuma, var tos ierobežot laikā, vietu esamībā un pagaidu rezervācijas termiņos, ceļošanas datumos, minimālajos un maksimālajos uzturēšanās termiņos galamērķī (tos var ierobežot arī brīvdienu un svētku dienu faktori, sezonu cenu svārstības, nogaides saraksti, kā arī streiki un rezervēšanas sistēmu īslaicīga darbnespēja), un/vai tie var tikt pakļauti citām izmaiņām, apstākļiem un ierobežojumiem.

5.4.    Aģentūra nenes atbildību par rezervēšanas noteikumu un tarifu piemērošanas nosacījumu neievērošanu no tiešo Pakalpojuma sniedzēju vai to pilnvaroto pārstāvju puses, jo šie noteikumi un nosacījumi ir tikai un vienīgi šo Pakalpojuma sniedzēju ziņā.

5.5.    Aģentūra patur tiesības atteikt Klientam pakalpojumu sniegšanā bez iemeslu paskaidrošanas.
Šajā gadījumā līdzekļi, ko Klients jau ir pārskaitījis par rezervāciju, atskaitāmi atpakaļ Klientam saskaņā ar šo Noteikumu nosacījumiem.

5.6.    Visu informāciju par norezervēto un iegādāto elektronisko biļeti, reģistrāciju lidojumam, kā arī ar lidojumu saistītajām izmaiņām, Aģentūra nosūta Klientam uz norādīto e-pasta adresi, kā arī izvieto konkrētas rezervācijas lapā Vietnē, norādot saiti uz šo lapu apstiprinājuma vēstulē un arī turpmākajā korespondencē.

5.7.    Pakalpojuma sniedzēja veiktās lidojuma atcelšanas vai izmaiņu gadījumā, Aģentūra informēs Klientu par šādām izmaiņām. Atbildību par saraksta izmaiņām uzņemas attiecīgais Pakalpojuma sniedzējs.
Būtisku lidojumu saraksta izmaiņu vai lidojuma atcelšanas gadījumā, kad Klientam saskaņā ar aviopārvadājumu noteikumiem ir tiesības uz izmaiņām rezervācijā (piemēram, uz citu izlidošanas laiku vai citu datumu), kompensāciju vai apmaksas atgriešanu, viņam, ar mērķi veikt izmaiņas rezervācijā, to atcelt vai pieprasīt kompensāciju vai atmaksu, jāsazinās ar Aģentūras menedžeriem pa elektronisko pastu vai pa tālruni (telefoniskās saziņas gadījumā būs nepieciešams Klienta pieprasījuma apstiprinājums rakstveidā pirms Aģentūra nodos pieprasījumu Pakalpojuma sniedzējam).
Aģentūra ir tiesīga iekasēt apkalpošanas maksu par minēto izmaiņu veikšanu.

5.8.    Aģentūra neatbild par iespējamām sekām, ja Klients tehnisku iemeslu dēļ nav iepazinies ar viņam pa elektronisko pastu nosūtītu informāciju (piemēram, ja Klienta pasta serveris nedarbojas vai vēstule nonāca Klienta pastkastītes mapē "SPAM").

5.9.    Aģentūra neuzņemas atbildību par vietnes BODE.LV un Aģentūras partneru vietņu izmantošanas laikā Klienta lietoto sakaru kanālu kvalitāti un aizsargātību, tāpat kā par jebkuru zaudējumu, kas Klientam nodarīts viņa nekvalitatīvu un neaizsargātu sakaru kanālu lietošanas rezultātā.

5.10.  Aģentūra nenes atbildību par Klienta zaudējumiem, kas radušies Pasažiera vainas dēļ, piemēram, dēļ slimības, neierašanās lidostā noteiktajā laikā, Pasažiera atteikšanās lietot Biļeti, citu iemeslu dēļ, piemēram, vīzas atteikuma vai pases derīguma termiņa izbeigšanās dēļ.

5.11.  Aģentūra ir tiesīga iekasēt no Klienta papildu apkalpošanas maksu:

      -  par elektronisko biļešu rezervēšanas un noformēšanas pakalpojumiem;

      -  par iepriekš noformētās Biļetes atgriešanu vai apmaiņu (ja tas ir iespējams).

Šīs maksas esamība un apmērs ir atkarīgs no Pakalpojuma sniedzēja noteiktajiem nosacījumiem.
Apkalpošanas maksa par aviobiļešu noformēšanu tiek ietverta kopējā rezervācijas cenā, un gadījumā, ja Klients atgriež Biļeti atpakaļ, maksa nav atgriežama.
Maksa par Biļetes atgriešanu vai apmaiņu ir atkarīga no aviobiļetes cenas un vietu esamības konkrētajā tarifā. Apkalpošanas maksas summa ir jāprecizē Aģentūrā Biļetes atgriešanas vai apmaiņas brīdī.

 

6.     AVIOBIĻEŠU REZERVĒŠANAS NOSACĪJUMI

6.1.    Visus līgumus par aviopārvadājumu pakalpojumiem, informācija par kuriem ir izvietota BODE.LV rezervēšanas sistēmā, Klients noslēdz tieši ar attiecīgo Pakalpojuma sniedzēju (aviokompāniju).
Aģentūra nav iesaistīta nekādās līgumattiecībās.

6.2.    Visi Klienta rezervētie pakalpojumi tiek piegādāti, pamatojoties uz attiecīgā aviopārvadājuma Pakalpojuma sniedzēja noteikumiem, t.sk. biļešu izpirkšanas termiņi, bagāžas pārvadāšanas nosacījumi, rezervācijas maiņas un atcelšanas nosacījumi.
Ar bagāžas pārvadāšanas nosacījumiem detalizēti var iepazīties, rezervēšanas sistēmā izvēloties konkrētu lidojuma variantu (kā arī attiecīgā Pakalpojuma sniedzējā mājaslapā), ar maiņas un atcelšanas nosacījumiem – izlasot tarifa Noteikumus un nosacījumus Klienta izvēlētā lidojuma varianta rezervēšanas lapā.
Vēršam Jūsu uzmanību tam, ka starptautisko aviopārvadājumu tarifu noteikumi reprezentēti angļu valodā. Neskaidrību vai jautājumu gadījumā Klients var sazināties ar Aģentūras menedžeri, nosūtot pieprasījumu uz elektronisko pastu, vai pa tālruni.

6.3.    Klientam rezervācijas brīdī paziņota aviobiļetes cena nevar tikt garantēta līdz Biļete netiks noformēta. Tam par iemeslu ir dinamiskās Pakalpojumu sniedzēju tarifu un lidostu nodevu izmaiņas.

6.4.    Ja ir iespējama aviobiļetes pagaidu rezervācija, Pakalpojuma sniedzēji nosaka biļešu izpirkšanas termiņu par norādīto cenu līdz pašreizējās dienas plkst. 23:59 vai līdz nākamās dienas plkst. 18:00, kas Klientam tiek norādīts sistēmas BODE.LV nosūtītajā atbildes ziņojumā par rezervācijas saņemšanu, kā arī attiecīgās rezervācijas lapā Vietnē.
Ja apmaksa tiek veikta nākamajā dienā vai vēlāk, Pakalpojuma sniedzējs var anulēt pagaidu rezervāciju bez iepriekšējā brīdinājuma, pat tad, ja apmaksas termiņš vēl nav beidzies.
Aģentūra neuzņemas atbildību par šādām Pakalpojuma sniedzēja darbībām.

6.5.    Pagaidu rezervācijas zemo izmaksu aviokompāniju (Ryanair, Wizz Air, EasyJet, Norwegian и др.) biļetēm netiek veiktas, līdz ar to norādīt šādu biļešu izpirkšanas termiņu nav iespējams.
Ieteicams apmaksāt šādas biļetes nekavējoties pēc rezervācijas noformēšanas.

6.6.    Vietnes BODE.LV rezervēšanas sistēmā ir iespējams norezervēt aviobiļetes tikai ekonomiskajā klasē. Attiecībā uz ekonomiskās klases aviobiļetēm ir spēkā šādi noteikumi, ja vien konkrētās biļetes tarifa Noteikumos un nosacījumos nav norādīti citi noteikumi:

      -  aviobiļetes nevar nodot un saņemt kompensāciju, izņemot gadījumus, kad aviopārvadātājs atceļ lidojumu; gadījumā, ja lidojums nav noticis aviopārvadātājs vainas dēļ, Aģentūra patur tiesības, atgriežot Klientam apmaksu, paturēt apkalpošanas maksu.

      -  datu maiņa netiek veikta;

      -  pasažieru vārdu un uzvārdu maiņa netiek veikta.

Ja Klients paredz izlidošanas datuma izmaiņas, viņam par to jāinformē Aģentūra. Aģentūra šādā gadījumā var sniegt informāciju par lidojumiem dārgākā klasē, kur šādas izmaiņas ir iespējamas.

6.7.    Ja rezervācijai piemērotais kopējais tarifs sastāv no vairākiem atšķirīgiem tarifiem, šādai rezervācijai tiek piemēroti “visstingrākā” tarifa noteikumi un ierobežojumi.

6.8.    Noformējot vairākas rezervācijas ar mērķi iegūt visizdevīgāko cenas piedāvājumu lidojumam kompleksā maršrutā, dažādiem lidojuma segmentiem var tikt noformētas atsevišķas biļetes, nevis vienota biļete, piemēram:
Lidojumam Rīga – Tenerife tiek noformēti divi atsevišķi pasūtījumi:
      -  №1 Rīga – Londona, un izrakstīta Ryanair aviobiļete;
      -  №2 Londona – Tenerife, un izrakstīta Wizz Air aviobiļete.
Visbiežāk tas notiek izvēloties zemo izmaksu (low-cost) aviokompānijas, tāpēc, izvēloties šādu variantu, ieteicams piemeklēt garāku pārsēšanās laiku (īpaši lidojot ar reģistrēto bagāžu).  
Klients, noformējot šādu rezervāciju, uzņemas pilnu atbildību gadījumā, ja viena no aviokompānijām atceļ reisu, izmaina izlidošanas sarakstu, vai arī, ja lidojums aizkavējas. Ja šādas situācijas rezultātā zudīs savienojums starp atsevišķi rezervētiem lidojumiem, Klients neizteiks pretenzijas ne aviokompānijām, ne Aģentūrai.
Atsevišķu biļešu noformēšanas gadījumā Pasažierim būs jāpamet pārsēšanās lidostas tranzīta zona, no jauna jāiziet drošības kontroles procedūru, bet, atkarībā no lidostas, arī pasu kontroles procedūru (piemēram, šķērsojot Šengenas zonas robežas); reģistrētā bagāža pie pārsēšanās ir patstāvīgi jāizņem un jānodod atkal uz nākamo lidojumu.

6.9.    Noformējot vienu un to pašu rezervāciju vairākās aģentūrās (uz vieniem un tiem pašiem Pasažieriem, vienā un tai pašā maršrutā, uz vieniem un tiem pašiem vai tuviem datumiem), atcerieties, ka Pakalpojuma sniedzējs jebkurā brīdī var anulēt dubultās rezervācijas, neskatoties uz to, ka aviobiļetes tika apmaksātas un izrakstītas. Lai no tā izvairītos, Klientam savlaicīgi jāatsakās no nevajadzīgās rezervācijas.

6.10.  Pasažieru skaits (neskaitot bērnus līdz 2 gadu vecumam), kam viens Klients veic rezervāciju uz vienu un to pašu reisu, nedrīkst pārsniegt deviņus cilvēkus.
Ja ir nepieciešams veikt rezervāciju vairāk kā 9 cilvēkiem, lūdzam vērsties Aģentūrā, lai noskaidrotu grupas rezervācijas noformēšanas iespēju. Pretējā gadījumā attiecīgā Pakalpojuma sniedzējs var šo rezervāciju atcelt bez brīdinājuma. Aģentūra neuzņemas atbildību par sekām, kas rodas šādas nepareizi veiktās rezervācijas gadījumā.

6.11.  Pasažierim jāveic lidojumi tādā secībā, kāda norādīta aviobiļetē. Gadījumā, ja pasažieris laicīgi neierodas uz lidojumu, kas iekļauts kompleksajā lidojumā, Pakalpojuma sniedzējs var anulēt visus turpmākos lidojumus, bez tiesībām pasažierim saņemt kompensāciju par neizmatotajām biļetēm.

6.12.  Pēc Klienta rezervācijas veiksmīgas noformēšanas:

      -  Rezervācijai tiek piešķirts unikāls numurs, kas sastāv no 7 simboliem un sākas ar “WF…” (piemēram, WF1A2B3). Komunikācijā ar Aģentūru menedžeriem rezervācijas identificēšanai lūdzam izmantot šo numuru kopā ar Pasažiera uzvārdu;

      -  Vietnē tiek izveidota rezervācijas lapa ar informāciju par izveidoto rezervāciju (rezervācijas statuss, Pakalpojuma sniedzēja lidojuma reģistrācijas numurs (PRN), cena, lidojuma detaļas un informācija par bagāžu, tarifa nosacījumi un saite uz Pakalpojuma sniedzēja vispārīgiem aviopārvadājumu noteikumiem); šajā lapā tiek augšupielādēta arī elektroniskā biļete vai iekāpšanas karte (atkarībā no Pakalpojuma sniedzēja reģistrācijas nosacījumiem), kā arī te tiek pieprasīti papildu dati Biļetes izrakstīšanai un/vai reģistrācijai lidojumam;

      -  Klientam tiek nosūta apstiprinājuma vēstule ar informāciju par rezervāciju un saiti uz attiecīgo rezervācijas lapu Vietnē.  
Ja ir iespējama aviobiļešu pagaidu rezervācija, apstiprinājuma vēstulē un rezervācijas lapā tiek norādīts rezervācijas apmaksas termiņš.

 

7.     BAGĀŽA

7.1.    Vairums Pakalpojuma sniedzēju iekļauj biļetes cenā maksu par reģistrēto bagāžu (pieļaujamais svars tiek norādīts konkrētās biļetes detaļās; parasti: 20-23 kg – ekonomiskā klases, 30 kg – biznesa klase, 40 kg – pirmā klase; atšķirīgii nosacījumi tiek piemēroti tālajiem galamērķiem).
Izņēmums ir īpaši “ekonomie” vai “vieglie” tarifi bez reģistrētās bagāžas, kuri arvien biežāk parādās pat tām aviokompānijām, kuras iepriekš vienmēr iekļāva bagāžu biļetes cenā.

7.2.    Par reģistrētās bagāžas pārvadāšanu ar zemo izmaksu aviokompānijām (Ryanair, Wizz Air, EasyJet, Nowergian u.c.) un arī ar a/k airBaltic jāmaksā atsevišķi. Pieejamie bagāžas varianti un attiecīgas maksas ir norādītas konkrēta lidojuma detaļās.

7.3.    Rokas bagāža, kas atbilst Pakalpojuma sniedzēja noteiktajiem izmēriem un svaram, ir iekļauta biļetes cenā. Rokas bagāžas izmēri un svari dažādiem Pakalpojuma sniedzējiem ir atšķirīgi, tie tiek norādīti konkrēta lidojuma detaļās.
Īpaša uzmanība jāpievērš a/k Ryanair un Wizz Air “mazās” rokas bagāžas izmēriem.

7.4.    Aktuālo informāciju par bagāžas nosacījumiem var precizēt arī attiecīga Pakalpojuma sniedzēja mājas lapā.

7.5.    Par reģistrētas bagāžas pievienošanu pēc biļetes izpirkšanas vai bagāžas iegādi lidostā Pakalpojuma sniedzēji, parasti, iekasē papildu maksu (no 10 EUR).

7.6.    Aģentūra ietur apkalpošanas maksu 5 EUR apmēra viena virziena biļetei, kurai reģistrēta bagāža nav iekļauta cenā vai Klients to nav pievienojis rezervēšanas procesā, un kurai bagāžu Klients pasūta atsevišķi.

7.7.    Ir spēkā īpašu kategoriju priekšmetu pārvadāšanas ierobežojumi, kā arī citas drošības prasības. Informāciju par šīm prasībām var iegūt Rīgas lidostas vietnē http://riga-airport.com.

 

8.     BIĻEŠU IZRAKSTĪŠANA

8.1.    Klienta noformēta un apmaksāta rezervācija ir galīga. Pēc Klienta noformētas rezervācijas saņemšanas un tās savlaicīgas apmaksas saņemšanas, sava biroja darba laikā, Aģentūra noformē, bet Pakalpojuma sniedzējs izraksta rezervētu un apmaksātu Biļeti.

8.2.    Biļetes noformēšana un izrakstīšana notiek 24 stundu laikā no rezervācijas apmaksas saņemšanas Aģentūras kontā vai kasē.

8.3.    Atkarībā no Pakalpojuma sniedzēja nosacījumiem attiecībā uz reģistrāciju lidojumam, attiecīgās rezervācijas lapā tiek augšupielādēti elektroniska biļete vai iekāpšanas karte:

      -  elektroniska biļete – lidojumiem, kuriem reģistrācija un iekāpšanas karšu izrakstīšana tiek veiktas lidostā – tiek augšupielādēta uzreiz pēc tam, kad to izraksta Pakalpojuma sniedzējs;

      -  iekāpšanas karte – lidojumiem, kuriem reģistrācija tiek veikta internetā (tiešsaistē) – tiek augšupielādēta pēc automātiskas tiešsaistes reģistrācijas sākuma un iekāpšanas kartes tiek izrakstītas Pakalpojuma sniedzēja rezervēšanas sistēmā.
Vēršam uzmanību, ka tiešsaistes reģistrācija lidojumam tiek uzsākta un iekāpšanas kartes tiek izrakstītas, parasti, 24-48 stundas pirms attiecīgā reisa izlidošanas laika atbilstoši sarakstam.

 

9.     REĢISTRĀCIJA LIDOJUMAM

9.1.    Ikvienam Pasažierim ir jāreģistrējas lidojumam. Klients uzņemas atbildību par reģistrāciju lidojumam un iespējamām ar reģistrāciju saistītām izmaksām.

9.2.    Atkarībā no Pakalpojuma sniedzēja noteikumiem, piereģistrēties lidojumam bez maksas var vai nu lidostā, vai tiešsaistē.
Pievērsiet uzmanību, ka Pakalpojuma sniedzēji, kuri uzdod Pasažieriem veikt bezmaksas tiešsaistes reģistrāciju lidojumam, iekasē papildmaksu par reģistrācijas veikšanu lidostā (no 15 līdz 50 EUR), ja tiešsaistes reģistrācija netika veikta. Pie šādiem Pakalpojuma sniedzējiem pieskaitāmi zemo izmaksu aviokompānijas (piemēram, Ryanair un Wizz Air), kā arī airBaltic un Ukraine Intl Airlines (UIA).

9.3.    Ja bezmaksas reģistrācija lidojumam tiek veikta lidostā, pēc tam, kad Pakalpojuma sniedzējs izraksta Biļeti, elektroniska biļete tiek augšupielādēta attiecīgās rezervācijas lapā, bet Klients saņem paziņojumu no sistēmas BODE.LV, ka elektroniska biļete ir pieejama lejupielādei, un saiti uz rezervācijas lapu, kur to var lejupielādēt.
Parasti reģistrācija lidostā tiek veikta uz personu apliecinoša dokumenta pamata, tomēr ieteicams paņemt līdzi elektronisko biļeti vismaz elektroniskā veidā (piemērām, ielādēt telefonā), jo tā satur informāciju par lidojumu, rezervācijas numuru un Biļetes numuru.

9.4.    Ja bezmaksas reģistrācija lidojumam ir obligāti veicama tiešsaistē, pēc visu sistēmas BODE.LV no Klienta papildus pieprasīto reģistrācijai nepieciešamo Pasažiera datu iesniegšanas, Pasažiera reģistrācija lidojumam un iekāpšanas kartes izrakstīšana notiek automātiski katra Pakalpojuma sniedzēja noteiktajos termiņos, līdz pat 24-48 stundām pirms katra lidojuma.
Pēc Pasažiera reģistrācijas, izrakstīta iekāpšanas karte tiek augšupielādēta attiecīgās rezervācijas lapā, bet Klients saņem paziņojumu no sistēmas BODE.LV, ka iekāpšanas karte ir pieejama lejupielādei, un saiti uz rezervācijas lapu, kur to var lejupielādēt.

9.5.    Pievēršam uzmanību, ka a/k airBaltic un UIA, kaut arī uzdod veikt obligātu bezmaksas tiešsaistes reģistrāciju lidojumam, neļauj aģentūrām veikt to automātiskā režīmā caur aģentūru rezervēšanas sistēmām.
Tāpēc pēc Pakalpojuma sniedzēja Biļetes izrakstīšanas, attiecīgajā rezervācijas lapā tiek augšupielādēta elektroniska biļete, bet Klients saņem paziņojumu no sistēmas BODE.LV, ka elektroniska biļete ir pieejama lejupielādei, un saiti uz rezervācijas lapu, kur to var lejupielādēt.
Klientam ir nepieciešams patstāvīgi veikt tiešsaistes reģistrāciju aviokompānijas vietnē tam paredzētajos termiņos un saskaņā ar Aģentūras apstiprinājuma vēstulē sniegto instrukciju (arī attiecīgas rezervācijas lapā Vietnē vai izrakstītajā elektroniskajā biļetē).
Ja, veicot tiešsaistes reģistrāciju, aviokompānijas sistēma nepieņem instrukcijā norādīto lidojuma reģistrācijas numuru (6 simboli, piemēram, 2A2B3C), tā vietā jāievada Biļetes numurs, kas norādīts elektroniskajā biļetē pēc Pasažiera vārda (airBaltic: 3+10 cipari, atdalīti ar defisi, piemēram, 657-1234567890; UIA: 13 cipari, piemēram, 5661234567890).  

9.6.    Pēc tiešsaistes reģistrācijas veikšanas, Pasažierim ir jāizdrukā sava iekāpšanas karte un jāiesniedz tā lidostā. Ja Pasažierim nebūs līdzi izdrukāta iekāpšanas karte, Pakalpojuma sniedzējs ir tiesīgs pieprasīt no Klienta papildmaksu par iekāpšanas kartes izsniegšanu lidostā (no 10 līdz 50 EUR).
Aģentūra nav atbildīga par jebkādiem izdevumiem, saistībā ar to, ka Pasažierim nebija līdzi iekāpšanas kartes.

9.7.    Ja Klients nevar veikt tiešsaistes reģistrāciju (Aģentūras Vietnē vai patstāvīgi) tehnisku problēmu dēļ, Klientam ir pienākums informēt par to Aģentūru pa elektronisko pastu vai tālruni ne vēlāk kā 24 stundas pirms izlidošanas. Pretējā gadījumā, Klientam pašam būs jāsedz visi iespējamie izdevumi, kas ir saistīti ar reģistrācijas neesamību.

 

10.  REZERVĀCIJAS APMAKSA

10.1.  Aģentūra patur tiesības pieprasīt no Klienta iesniegt papildu dokumentus gadījumā, ja maksājums tiek veikts no bankas konta, kas nepieder nevienam no Pasažieriem.

10.2.  Aģentūra ir tiesīga, pēc saviem ieskatiem, sniegt Klientam gan vienu, gan arī vairākus rezervācijas apmaksas metožu variantus, atkarībā no konkrēto pakalpojumu veida un/vai citiem faktoriem (piemēram, aizliegt apmaksas metodi “skaidrā naudā” izvēli brīvdienās, jo Aģentūra nebūs spējīga saņemt apmaksu savlaicīgi).

10.3.  Aģentūra ir tiesīga jebkurā laikā un pēc saviem ieskatiem izmainīt vai dzēst jebkuras apmaksas metodes Vietnē bez jebkādu paziņojumu un grozījumu veikšanas šajos Noteikumos. 

10.4.  Aģentūras bankas un juridiskie rekvizīti ir norādīti rēķinā, kas ir pieejams apskatīšanai un izdrukāšanai attiecīgās rezervācijas lapā, kā arī  Vietnes sadaļās «Kontakti» и «Info / Kā apmaksāt aviobiļeti?».

10.5.  Apmaksas veidi: 

      -  Bankas pārskaitījums – izmantojot savu internetbanku vai skaidrā naudā tuvākajā bankas filiālē saskaņā ar Aģentūras izrakstītu rēķinu. 

          • Veicot pārskatījumus no bankas – zibmaksājumu sistēmas dalībnieces (SEPA Instant, Latvijā tās uz doto brīdi ir Swedbank AS, SEB Banka AS, Citadele Banka AS), maksājums tiek saņemts Aģentūras norēķinu kontā dažu minūšu laikā, par ko Aģentūra uzreiz saņems bankas paziņojumu).

          • Veicot pārskatījumus no citām bankām, jāievēro bankas darba laiks un pārskatījuma veikšanas laiks. Ja apmaksa jāveic steidzami, Klienta pienākums ir nosūtīt bankas apstiprinātu (ar bankas zīmogu vai elektronisko parakstu) maksājuma uzdevumu uz Aģentūras elektroniskā pasta adresi un pārliecināties par tā saņemšanu, sazinoties ar Aģentūru. Ja apmaksas termiņš ir tā pati diena, maksājuma uzdevums jānosūta līdz banku darba laika beigām – 17:00.

          • Aģentūra ir tiesīga atteikties apstiprināt šādā veidā apmaksājamo rezervāciju, ja līdz lidojumam ir atlicis mazāk kā 2 darba dienas.

      -  BankLink – maksājums, izmantojot savu internetbanku, ar automātiski sagatavotu maksājuma uzdevumu (nav nepieciešams patstāvīgi ievadīt / iekopēt visus rekvizītus un summu, kas novērš kļūdu iespēju).
!! Uz doto brīdi nav pieejams.

      -  Bankas karte – tiešsaistes maksājums ar VISA un MasterCard sistēmu debeta vai kredītkarti, kurai ir pieslēgti  norēķini internetā, ar pirkumu drošības sistēmas 3D Secure izmantošanu.
Kartes, kuras izsniegušas atsevišķu valstu bankas, var netikt pieņemtas apmaksai.
Aģentūra ir tiesīga atteikties apstiprināt šādā veidā apmaksājamo rezervāciju, ja līdz lidojumam ir atlicis mazāk kā 5 darba dienas.
!! Uz doto brīdi nav pieejams.

      -  Skaidrā naudā – Aģentūras birojā, darbadienās no plkst. 10:00 līdz 18:00, pēc iepriekšējās vienošanās.

10.6.  Aģentūra neveic rezervācijas galīgu apstiprināšanu, bet Pakalpojuma sniedzējs neizraksta Biļetes vai citus ceļojuma dokumentus, ja Klients nav veicis pilnu rezervācijas apmaksu rezervācijas saņemšanas apstiprinājuma vēstulē norādītajā termiņā.

10.7.  Apmaksa tiek uzskatīta par saņemtu, kad maksājums ir ienācis Aģentūras norēķinu kontā vai iemaksāts kasē.

10.8.  Vietne ir izveidota uz vismodernāko tehnoloģiju pamata ar mērķi nodrošināt optimālu tirdzniecības darījumu drošības līmeni, izmantojot tiešsaistes maksājumus. Katra klienta personas dati, kā arī viņa tiešsaistes maksājuma dati, strādājot ar Vietni, ir nodrošināti ar augsta līmeņa aizsardzību. Aģentūra garantē, ka nepiederošas personas nevar pārtvert vai dešifrēt informāciju par Klientiem, kas izmanto Vietnē piedāvātos pakalpojumus. Informācijas aizsardzību apliecina SSL sertifikāts. Vietnes darbība pilnībā atbilst maksājumu sistēmu Visa un MasterCard (PCI compliancy) drošības standartiem.

 

11.  REZERVĀCIJAS IZMAIŅAS UN ANULĀCIJA 

11.1.  Rezervāciju izmaiņas un anulācija, t.sk. apmaksas atgriešana anulācijas gadījumā, tiek veikta saskaņā ar aviokompāniju Nosacījumiem un noteikumiem.

11.2.  Veicot rezervāciju vietnē BODE.LV, Klienta pienākums ir iepazīties ar Pakalpojuma sniedzēja izmaiņu veikšanas un anulācijas Noteikumiem un nosacījumiem, kas ir attiecināmi uz konkrēto biļeti un pieejami attiecīgas rezervācijas noformēšanas lapā.
Stingri iesakām iepazīties arī ar attiecīgo Pakalpojuma sniedzēju detalizētajiem Noteikumiem un nosacījumiem, kas ir pieejami šo Pakalpojuma sniedzēju mājaslapās (saites uz tiem arī ir norādītas attiecīgas rezervācijas noformēšanas lapā).

11.3.  Biļešu pagaidu rezervācija tiek anulēta automātiski, ja savlaicīgi netiek saņemts apmaksas apstiprinājums.

11.4.  Ja apmaksas apstiprinājums saņemts pēc rezervācijas automātiskās anulācijas, vai pēc zemo izmaksu aviokompānijas veiktām biļešu cenu izmaiņām, saņemtā apmaksa tiek atgriezta Klientam pēc iespējas īsākos termiņos, bet ne vēlāk kā divu (2) darba dienu laikā no apmaksas saņemšanas brīža.
Iespēju robežās klientam arī tiek piedāvātas alternatīvas: nākamās cenu kategorijas biļete, cits lidojuma laiks vai citi lidojuma datumi.

11.5.  Zemo izmaksu aviokompāniju (Ryanair, Wizz Air, EasyJet, Nowergian u.c.) biļetes parasti nevar nomainīt vai nodot. Atsevišķos gadījumos ir pieļaujama lidojuma datuma un/vai pasažiera vārda maiņa, samaksājot arī aviobiļešu cenas starpību datuma maiņas gadījumā. Ņemiet vērā, ka aviokompānijas komisijas maksa par šiem pakalpojumiem vairumā gadījumu var būt lielāka par jaunās biļetes cenu.

11.6.  Lielākā pārējo aviokompāniju daļa biļešu anulācijas gadījumā parasti atgriež lidostas nodokļus (dažreiz tie veido biļetes cenas lielāko daļu).

11.7.  Ja Pakalpojuma sniedzēja Noteikumi un nosacījumi biļešu anulācijas gadījumā paredz pilnu vai daļēju apmaksas atgriešanu, kā arī, ja Aģentūra apmaksu ir saņēmusi pēc pagaidu rezervācijas automātiskās anulācijas vai pēc zemo izmaksu aviokompānijas veiktām biļetes cenas izmaiņām, vai arī, ja Aģentūra nevar apstiprināt rezervāciju citu iemeslu dēļ, apmaksas atgriešana tiek veikta uz bankas kontu, no kura rezervācija tika apmaksāta, ja vien Klients (persona, kura veikusi apmaksu) nav rakstiski pieprasījis veikt atmaksu uz citu bankas kontu. Ja apmaksa par biļetēm tika saņemta skaidrā naudā, atmaksa tiek veikta uz klienta rakstiski norādīto bankas kontu

11.8.  Iesniegumi par maksājumu atlīdzināšanu tiek pieņemti tikai rakstiskā veidā un izskatīti viena (1) mēneša laikā no iesniegšanas brīža.

11.9.  Ja apmaksa vēl netika pārskaitīta Pakalpojuma sniedzējam, tad atmaksa Klientam tiek veikta divu (2) darba dienu laikā no apmaksas saņemšanas brīža.

11.10.    Klientam apmaksas atgriešana tiek apstiprināta tikai tad, kad Pakalpojuma sniedzējs ir apstiprinājis tās atmaksu Aģentūrai.

11.11.    Klientam apmaksas atgriešana tiek veikta tikai tad, kad Aģentūra ir saņēmusi atmaksu no Pakalpojuma sniedzēja.

 

12.  Sūdzību izskatīšanas un strīdu risināšanas kārtība

12.1.  Ja Klients nav apmierināts ar Aģentūras sniegto pakalpojumu kvalitāti, viņam it tiesības iesniegt Aģentūrai sūdzību.

12.2.  Ja Klients nav apmierināts ar Pakalpojuma sniedzēja sniegto pakalpojumu kvalitāti, viņam ir tiesības iesniegt Pakalpojuma sniedzējam sūdzību. Atkarībā no konkrēta Pakalpojuma sniedzēja pakalpojumu noformēšanas nosacījumiem un veida, sūdzība ir iesniedzama vai nu tieši Pakalpojuma sniedzējam, vai arī ar Aģentūras starpniecību.

12.3.  Klients sūdzību Aģentūrai var iesniegt:

      -  Rakstiskā veidā: 

          • personiski, Aģentūras birojā; 

          • elektroniski, nosūtot uz Aģentūras elektroniskā pasta adresi;

          • pa pastu, nosūtot uz Aģentūras juridisko adresi.
Šajā gadījumā rekomendējam kopiju nosūtīt arī uz elektronisko pastu. Tomēr par sūdzības saņemšanas datumu tiks uzskatīts dokumenta oriģināla saņemšanas datums.  

      -  Mutiskā veidā:

          • sazinoties pa tālruni;  

          • personiski, Aģentūras birojā.

12.4.  Ja Klients ir iesniedzis sūdzību mutiski, viņam ir jāiesniedz Aģentūrai kontaktinformācija (tālruņa numurs, elektroniskā pasta adrese, pasta adrese) turpmākai saziņai. Aģentūra var lūgt Klientam mutiski iesniegto sūdzību pašrocīgi noformēt rakstiskā veidā.  

12.5.  Iesniedzot sūdzību, Klientam tajā ir jānorāda ziņas par sevi (vārds, uzvārds, dzīves vietas adrese, kontaktinformācija: tālruņa numurs un/vai elektroniskā pasta adrese), sūdzības iesniegšanas datums un jāizklāsta sūdzības būtība un prasījums, kā arī jāpievieno sūdzību pamatojošie dokumenti.  

12.6.  Aģentūra sniegs atbildi rakstiskā veidā atbilstoši Klienta izvēlētajam saziņas kanālam (nosūtot pa pastu vai nosūtot uz elektronisko pastu) ne vēlāk kā piecpadsmit (15) darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas brīža.  

12.7.  Visi strīdi starp Klientu un Aģentūru tiek risināti pārrunu ceļā.

12.8.  Ja pārrunu ceļā strīdu nav izdevies atrisināt, piemēram, ja Aģentūra Klienta sūdzību uzskata par nepamatotu, bet Klients nepiekrīt šādam lēmumam, vai arī, ja Klients nav apmierināts ar pārrunu rezultātā Aģentūras piedāvāto risinājumu, Klientam ir tiesības izmatot normatīvajos aktos paredzētus alternatīvus strīdu risināšanas ceļus.

Šajā gadījumā Klients Aģentūrai iesniedz rakstisku iesniegumu par strīda ārpustiesas risināšanu, tajā norādot:

      -  vārdu, uzvārdu, dzīves vietas adresi, kontaktinformāciju; 

      -  iesnieguma iesniegšanas datumu; 

      -  strīda būtību, prasījumu un tā pamatojumu. 

12.9.  Detalizēti ar strīdu risināšanas procesu un ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām var iepazīties Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) mājaslapas sadaļā «Patērētājiem / Ko darīt, ja iegādātā prece ir neatbilstoša? / Strīdu risināšanas process»
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process  

12.10.    Eiropas Komisijas tiešsaistes platforma patērētāju strīdu risināšanai atrodama vietnē
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV

12.11.    Palīdzību ārpustiesas strīdu risināšanas procesā Klients var saņemt:

      -  Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC):
adrese: Brīvības iela 55, Riga LV-1010,
mājaslapa: www.ptac.gov.lv

      -  pie Latvijas Finanšu nozares asociācijas Ombuda:
adrese: Doma laukums 8A-6, Riga, LV-1050,
mājaslapa: https://www.financelatvia.eu/en/ombudsman/ .

      -  pie citiem ārpustiesas strīdu risinātājiem (starpniekiem), kuru aktuālais saraksts ir ievietots PTAC mājaslapas sadaļā «Datubāzes / Ārpustiesas patērētāju strīdu risinātāju datubāze»:
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze

      -  PTAC Patērētāju strīdu risināšanas komisijā:
adrese: Brīvības iela 55, Riga LV-1010,
mājaslapa: http://www.ptac.gov.lv/lv/content/pateretaju-stridu-risinasanas-komisija-0

12.12.    Ja strīdu nav izdevies atrisināt arī ārpustiesas strīdu risināšanas ceļā, tad strīds var tikt izskatīts tiesā Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

LOGIN FORM
Remember Me?
Lost Your Pass Word?
Mana rezervācija
Rezervācijas numurs ir norādīts pēc rezervācijas veikšanas saņemtajā apstiprinājuma vēstulē.
REGISTER FORM
refresh captcha